WinCraps Pro Auto-bet

Discussion in 'General Craps Discussion' started by VA_Darksider, Feb 21, 2021.

1. von duck, Mar 31, 2021

von duck

von duck Member

I mean, how long would it take you, to run a million trials, on that freebie sight you talk about?

2. DeMango, Mar 31, 2021

DeMango

DeMango Member

It is a piece of software, WinCraps Pro. Otherwise you would need a programmer.

3. von duck, Mar 31, 2021

von duck

von duck Member

4. gui

gui Member

bonjour tout le monde, nouveau et nouveau dans la programmation, besoin d'aide pour programmer wincraps autobet.
    J'essaye mais ne comprends pas, alors âme charitable, s'il vous plait, en plus je ne suis pas bilingue et français, ça n'aide pas.
    mon souhait, augmenter et diminuer les paris automatiquement en cas de gain ou de perte, jusque là pas de problème.
    mais j'aimerais que tous les paris suivent cette progression, pas seulement le pari qui a gagné.
    exemple, je parie 1$ sur chaque place 4,5,6,8,9,10.
    si 7 sort tout perdu alors tout augmente. ça marche très bien avec la lecture automatique.
    mais si le 6 sort, il baisse la mise du 6, je voudrais que toutes les mises baissent ?
    voilà j'espère que quelqu'un pourra m'aider, merci d'avance

5. gui

gui Member

sorry traductor error
    hello everyone, new and new to programming, need help programming autobet wincraps.
    I try but do not understand, so charitable soul, please, besides I am not bilingual and French, it does not help.
    my wish, to increase and decrease the bets automatically in the event of gain or loss, so far no problem.
    but I would like all bets to follow this progression, not just the bet that won.
    example, I bet $ 1 on each place 4,5,6,8,9,10.
    if 7 comes out all lost then everything increases. it works great with autoplay.
    but if the 6 comes out, he lowers the bet of the 6, I would like all the bets to drop?
    here I hope someone can help me, thank you in advance